Servicii
- Consultanță
- Automatizări porți culisante și batante cu montaj inclus
- Bransamente gaze
- Branșamente electrice – medie și joasă tensiune
- Construcții civile și industriale
- Detecție, alarmare și avertizare
- Instalații Gaze
- Instalații Gaze
- Instalații sanitare
- Instalații Electrice
- Instalații limitare și stingere incendii
- Reabilitări și renovări
- Sistemele AC pentru locuința ta
- Sistemele AC pentru locuința ta
- Sisteme de supraveghere
- Sisteme interfon
Cerințe:
Carnet de conducere categ.B;
Orientarea către client;
Gândire structurată, orientată către succes.
Descrierea job-ului:
Agentul de vânzări negociază contractele și răspunde pentru corectă executare a contractelor și acordurilor încheiate cu clienții din portofoliu;
Răspunde de întocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale în conformitate cu acordurile încheiate cu clienții), încasări și plăti în numerar;
Urmărește atragerea permanentă de noi clienți;
Urmărește realizarea planului de vânzări lunar și anual stabilit;
Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții organizației;
Întocmește periodic materiale de sinteză (rapoarte, statistici) și de prezentare (bugete estimative);
Acordă asistență tehnică și comercială clienților și potențialilor clienți;
Participarea activă la ședințe interne și colective, împreună cu clienții și partenerii.
Beneficii:
Mașină de serviciu;
Telefon;
Laptop;
Prime de sărbători;
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de avansare;
Salariul de baza din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Experiență minim 2 ani în domeniu;
Cunoștințe pachet MS Office;
Capacitatea de a lucra în echipă, încadrarea în termene limită;
Gândire analică, atitudine pozitivă orientată către soluții;
Permis de conducere categoria B;
Întocmirea rapoartelor de activitate.
Beneficii:
Laptop;
Telefon;
Salariu motivant;
Contract de muncă;
Salariul de bază din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Cerințe:
Căutăm persoane cu experiență, îndemânare, dexteritate, seriozitate și responsabilitate;
Disponibilitate pentru muncă în echipă și deplasări pentru execuție și montaj structuri metalice;
Abilități foarte bune de lucru atât individual cât și în echipă.
Descrierea jobului:
Fixarea elementelor unei structuri metalice și a panourilor solare;
Lucru la înălțime medie (hale industriale, acoperișuri);
Dornic să participe la traininguri specializate (inclusiv instalații electrice);
Capacitatea de a intrepreta schemele electrice și mecanice;
Stabilirea soluțiilor constructive sau corecția problemelor pe șantier.De asemenea, abilitatea de a rezolva probleme și de a veni cu soluții constructive, gândirea analitică, atitudinea proactivă, abilitatea de la lucra în echipă și siguranța de sine sunt alte calități pe care colegii noștri le apreciază.
Beneficii:
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de avansare;
Prime de sărbători;
Salariul de baza din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Responsabilități:
- Supervizarea departamentului tehnic și a echipei de ingineri/coordonatori
- Dezvoltarea și implementarea strategiilor tehnice impuse de distribuitorii de gaze
- Asigurarea conformității cu standardele de calitate și reglementările tehnice
- Colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura integrarea eficientă a soluțiilor tehnice
- Gestionarea bugetului departamentului tehnic
Cerințe:
- Experiență anterioară într-o poziție similară
- Abilități excelente de leadership și comunicare
- Cunoștințe solide în domeniul tehnic și al tehnologiilor actuale
- Capacitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva problemele tehnice complexe
- Flexibilitate și capacitatea de a lucra sub presiune
Beneficiile de a lucra ca Director Tehnic în cadrul companiei noastre includ oportunități excelente de creștere profesională și personală. Veți fi parte a unei echipe inovatoare care își propune să redefinească standardele din industrie. De asemenea, veți beneficia de un pachet salarial competitiv și de alte avantaje, precum formare continuă și posibilități de dezvoltare a carierei.
Dacă sunteți pregătit să preluați conducerea departamentului nostru tehnic și să contribuiți la succesul nostru continuu, vă încurajăm să aplicați pentru poziția de Director Tehnic. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și despre modul în care vă puteți aduce expertiza în echipa noastră.
Calificare tehnică și experiență relevanță pentru postul de electrician;
Experiență recentă de lucru că electrician – minim 5 ani de experiență;
Experiență în instalațiile de distribuție utilități constituie un avantaj;
Persoană dinamică, organizată, cu bune abilități de comunicare și relaționare;
Aptitudini de citire plan/ scheme;
Bună capacitate de organizare.
Identificarea locurilor de montaj pentru echipamentele electrice în conformitate cu planurile de execuție.
Concepe soluții, va alege și va aplică soluțiile optime pentru situația existența, în limita
competențelor sale.
Realizează necesarul de materiale de montaj pentru lucrările de instalații electrice pe care îl comunica șefului ierarhic.
Posibilitatea de avansare;
Prime de sărbători;
Salariul de baza din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Cerințe:
Experiență în domeniul ofertarii de cel puțin 2 ani cu un portofoliu de lucrări importante;
Experiență în întocmirea dosarelor de licitații;
Cunoscător al programelor de devize;
Cunoștințe ale programului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Cunoștințe ale programului AutoCAD;
Cunoștințe medii de limba engleză;
Permis de conducere categ. B;
Atitudine proactivă și spirit analitic;
Seriozitate, responsabilitate, dinamism.
Descrierea postului:
Verificarea cerințelor tehnice ale proiectului;
Întocmire și verificare liste de cantități;
Identificarea subcontractorilor de materiale și manoperă;
Obținere de oferte de preț pentru materiale și manoperă;
Evaluare a ofertelor de preț;
Evaluarea necesarului de forță de muncă și utilaje;
Estimarea cheltuielilor indirecte, inclusiv pentru echipamente și personal coordonator;
Prezentarea proiectului în față Managementului (total cost estimat) în vederea aprobării;
Participarea la negocierea cu clientul;
Argumentarea diferențelor apărute între valorile oferite de consultantul clientului și cele estimate;
Participarea la ședințe de proiect (interne, de design, de coordonare, cu clientul, cu consultantul clientului);
Bugetare;
Estimarea prețului lucrărilor; devize;
Întocmirea caietului de sarcini;
Coordonarea pregătirii pentru licitație;
Evaluarea lucrărilor suplimentare apărute în cursul desfășurării contractului;
Evaluarea lucrărilor de remediere ce pot apărea în proiect;
Elaborarea planurilor de cost și a ofertelor;
Asigură determinarea cerinţelor clientului şi efectuează analize comerciale;
Asigură comunicarea cu clientul în vederea determinării şi analizării împreună cu acesta a cerinţelor exprimate de client;
Actualizează organizarea activităţilor sale în vederea conformării cu cerinţele clientului determinate pe parcurs sau modificate;
Îşi desfăşoară activităţile proprii în condiţiile aplicării / respectării / realizării cerinţelor clientului;
Analizează contractul, comandă şi alte documente informative pentru identificarea şi clasificarea cerinţelor (clientului, legale, specifice, proprii);
Beneficii:
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de avansare;
Prime de sărbători;
Salariul de bază din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Experiență în domeniu constituie un avantaj.
Vei măsură, tăia, îmbina conductele instalațiilor de gaze;
Vei efectua poze ale conductelor de gaze;
Te vei ocupa de trecerile prin ziduri ale planșeelor pentru conducte;
Posibilitatea de avansare;
Salariul de bază din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Experienţă practică necesară: Minim 1 an în instalații termice sau de gaz;
Experiență în lucrări industrial constituie avantaj;
Abilități de organizare, comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă;
Gândire analitică, inițiativă, atenție la detalii;
Atitudine pozitivă, orientată spre soluții;
Lucrările se execută la locul de instalare a aparatului şi numai în prezenţa utilizatorului final;
Execută lucrările comandate conform procedurii după verificarea existenţei documentelor prevăzute de normativele în vigoare şi va completa toate documentele necesare la finalizarea lucrărilor;
Execută montarea conductelor, armăturilor, accesoriilor, aparatelor de măsură și control aferente încălzirii centrale conform proiectelor;
Montează instalații interioare de încălzire centrală: coloane, conducte tur-retur, armături, corpuri de încălzire (radiatoare din oțel sau aluminiu, ventilo-convectoare, instalație de încălzire prin pardoseală, etc.);
Montează centrale termice, boilere, etc.;
Montează sau modifică instalații interioare/exterioare de gaz conform proiectului instalației de gaz cu respectarea tuturor prevederilor normative în domeniu;
Întreține uneltele, echipamentele și utilajele de lucru;
Posibilitatea de avansare;
Salariul de bază din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Descriere
Compania Master Gaz angajeaza Instalator Gaze Naturale si reparatii in Bucuresti cu program Full-Time, experiența minimă recomandată este de 2 ani.
Candidatul ideal
Experienta in domeniul instalatiilor de gaze naturale: executie instalatii, verificari si revizii tehnice periodice – Experienta instalatii termice si metenanta
Permis de conducere cat. B
Autorizat RVT si autorizat ANRE OBLIGATORIU
Descrierea jobului
Verificari si revizii instalatii gaze, reparatii /verificari centrale termice/inlocuire racord la masina aragaz/montaj plita
Se ofera:
Masina de serviciu
Telefon
Prime de sarbatori
Contract nedeterminat
Bonus de performanta
Program 07:00-16:00 (1h pauza)
Cerințe:
Fire deschisă cu abilitați de comunicare, loialitate;
Spirit de echipă;
Experiența in domeniu nu este obligatorie, obligatorie este dorința de învățare;
Vârstă nu constituie un impediment.
Descrierea job-ului:
Angajăm muncitor necalificat.
Execuție săpătură.
Ajutor instalator cu minimă exprienta în domeniu.
Beneficii:
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de avansare;
Prime de sărbători;
Salariul de bază din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Responsabilități:
- Înregistrarea corectă a tranzacțiilor financiare în sistemul contabil al companiei;
- Verificarea și reconcilierea conturilor financiare;
- Asigurarea conformității cu standardele contabile în vigoare;
- Colaborarea cu departamentele interne pentru colectarea și verificarea datelor financiare;
- Participarea la întocmirea rapoartelor financiare lunare și anuale.
Cerințe:
- Experiență anterioară în domeniul contabilității primare;
- Cunoștințe solide de contabilitate și legislație fiscală;
- Abilități bune de comunicare și lucru în echipă;
- Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termene limită stricte;
- Experiență în lucrul cu programul de gestiune WinMentor Enterprise
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic;
- Dezvoltarea continuă a abilităților și cunoștințelor în domeniul contabilității;
- Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare;
- Oportunități de avansare în cadrul companiei;
- Mediu de lucru plăcut și echilibrat.
Dacă ești o persoană motivată, cu experiență în contabilitatea primară și dornică să se alăture unei echipe profesioniste, te invităm să aplici pentru poziția de Operator Contabilitate Primară în cadrul companiei noastre.
Cerințe:
Absolvent studii superioare tehnice
Experiență anterioară în proiectarea instalațiilor de utilizare gaze naturale
Cunoștințe AutoCAD
Bune abilități organizatorice, de planificare și analitice.
Descrierea job-ului:
Proiectarea instalațiilor de utlizare gaze naturale;
Întocmirea documentației specifice;
Respectarea termenelor de predare a proiectelor.
Beneficii:
Loc de muncă stabil;
Telefon serviciu;
Laptop;
Prime de sărbători;
Salariul de baza din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Cerințe:
Experiență pe un post similar constituie avantaj, dar nu este un criteriu eliminatoriu;
Abilități de comunicare pentru lucrul în echipa și lucrul cu clienții;
Disponibilitate pentru realizarea de măsurători;
Descrierea postului:
Realizarea măsurătorilor tehnice aferente proiectelor de instalații de utilizare/branșamente gaze naturale;
Proiectarea de instalații de utilizare/branșamente gaze naturale;
Realizarea documentației tehnice aferente proiectelor de instalații de utilizare/branșamente gaze naturale.
Beneficii:
Loc de muncă stabil;
Posibilitatea de avansare;
Prime de sărbători;
Salariul de bază din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Responsabilități:
- Identificarea surselor potențiale de aprovizionare și furnizori de încredere
- Participarea la procesul de selecție a furnizorilor și negocierea contractelor
- Monitorizarea performanței furnizorilor și asigurarea conformității contractelor
- Gestionarea relațiilor cu furnizorii și departamentele interne implicate în procesul de achiziții
- Analizarea pieței și identificarea oportunităților de optimizare a costurilor
Cerințe:
- Experiență anterioară în achiziții sau domenii conexe
- Abilități excelente de comunicare și negociere
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită
- Cunoștințe solide de legislație privind achizițiile publice (reprezintă un avantaj)
- Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările din cadrul organizației
Beneficiile de a lucra ca Specialist Achiziții în cadrul companiei noastre includ posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și implicarea în proiecte interesante și diverse.
Dacă ești o persoană proactivă, orientată către rezultate și dornică să-ți aduci contribuția la creșterea companiei noastre, te invităm să aplici pentru poziția de Specialist Achiziții.
Minim 3 ani experiență în domeniul activităților legate de domeniul achizițiilor publice;
Certificat de absolvire curs de „Expert achiziții publice”;
Excelente cunoștințe de operare PC (MS Office: Excel, Word, Outlook);
Cunoștințe solide privind legislația din domeniu;
Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limită.
Gândire analitică şi potenţial crescut de concentrare;
1. Atribuții în vederea derulării procedurilor de achiziție publică:
Identificarea anunțurilor publicate în site-urile de specialitate (. SEAP);
Studierea documentațiilor de atribuire;
Elaborează DUAE – documente de calificare, oferta tehnică și financiară pentru licitații împreună cu persoanele implicate în procesul de ofertare și respectă termenele de depunere ale ofertelor;
Solicitarea autorității contractante de clarificări;
Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări primite din partea comisiilor de evaluare;
Gestionează derularea procedurilor de achiziție publică până la momentul adjudecarii sau respingerii ofertei;
Urmărirea modificărilor în legislația privind achizițiile publice;
Depunerea ofertelor în SEAP sau direct la beneficiar.
2. Atribuții comercial:
Studierea cererilor de oferta, caiete de sarcini, planuri de semnalizare;
Întocmirea ofertelor conform solicitărilor;
Încheierea de contracte;
Întocmirea facturilor pe baza situațiilor de lucrări;
Evidență contractelor încheiate și a sumelor rămase de executat;
Întocmirea situației finale a contractului în vederea obținerii de recomandări/ documente constatatoare din partea beneficiarilor.
Posibilitatea de avansare;
Prime de sărbători;
Salariul de baza din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.
Calificare și experiență operator sudare țevi PEHD și oțel;
Adaptabilitate pentru lucrul în echipă;
Persoană serioasă orientată spre succes;
Contract de muncă;
Program de lucru: Luni-Vineri (07:00-16:00, pauză 1h);
Siguranță unui loc de muncă stabil;
Salariul de baza din cartea de muncă se reflectă în salariul net negociat.